RODO jest wszędzie!

U nas też, więc musimy Cię poinformować że od 25 maja 2018 obowiązują nowe przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE [szerzej znane jako RODO].

Na naszej stronie została zaktualizowana Polityka prywatności i Regulamin, które obejmują wszystkie nowe obowiązki informacyjne, które mamy wobec Ciebie jako administrator Twoich danych osobowych. Dowiesz się z niej m.in. jakie nowe prawa Ci przysługują, a także jak wykorzystujemy oraz chronimy Twoje dane. Ok, wszystko jasne!

Prelegent

Good looking studio

Good Looking Studio to specjaliści od ręcznie malowanych reklam outdoorowych, murali artystycznych i grafik ściennych, którzy z wielkim sukcesem wprowadziło ponownie ręcznie malowaną reklamę do polskiej przestrzeni publicznej i słownika branżowego. Działające od 2008 studio, ma już za sobą realizację ponad 400 dużych projektów. Piotr Ruszkowski, dyrektor kreatywny studia, odpowiada za tworzenie koncepcji kampanii muralowych i pojedynczych realizacji dla klientów zarówno globalnych (Nike, Coca-Cola, Redbull, Mercedes-Benz), jak i lokalnych (Żywiec, Onet, Empik). Co więcej, Piotr jest pomysłodawcą projektu TYPOwarszawa, w ramach którego w 2017 roku na warszawskiej stacji Metro Centrum powstał mural w hołdzie ręcznie malowanemu liternictwu oraz warszawskim krojom pisma.

www.goodlooking.pl